Ledende fysioterapeuter på Ullern i Oslo. Vi tilbyr også trykkbølgebehandling!

Trykkbølgebehandling i Oslo

[Her må det skrives tekst, har satt inn litt eksempeltekst for å vise.] Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Maecenas vel libero dui. Fusce id feugiat orci. Sed malesuada vehicula augue quis gravida. Sed lacinia odio eu mauris mollis dictum. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Cras molestie aliquam nibh in dignissim. Sed fermentum semper condimentum. Vivamus faucibus nunc non dolor iaculis mattis. Sed sed metus sed diam sollicitudin mattis in eget lectus. Nulla id dui arcu, vel elementum leo. Donec tempor neque imperdiet sapien interdum viverra. Sed viverra, neque sit amet blandit euismod, odio quam pharetra quam, eget eleifend est nunc in odio. Phasellus vel libero mi. Nulla eu fringilla libero. Sed vitae eros eget nisi rhoncus viverra.

Fusce pharetra magna fermentum metus laoreet ornare. Etiam lorem mi, commodo sed sagittis quis, tempus eu odio. Nullam posuere euismod urna, ac fringilla ligula vehicula in. Maecenas at velit sit amet elit porta venenatis ac ut felis. Nam egestas erat sit amet diam eleifend id scelerisque nibh convallis. Vestibulum molestie sodales sollicitudin. Donec ut odio lacus. Sed lorem justo, luctus nec feugiat quis, pharetra nec lacus. Proin erat felis, iaculis ac ullamcorper a, volutpat non libero. Pellentesque mollis erat sit amet arcu lacinia luctus. Aenean aliquam laoreet lorem. Sed ullamcorper magna metus. Fusce porttitor feugiat felis, vel condimentum lectus malesuada dapibus. Curabitur quis nulla mollis orci semper pretium. Donec rutrum quam id dui pretium malesuada.

Ullern Fysioterapi

Vi tilbyr en rekke behandlingsformer for muskel- og skjelettplager. Lang erfaring og solid kompetanse sikrer deg effektiv behandling uansett om skaden skyldes idrett, kronisk overbelastning, fall, ulykker eller annet. Du kan også lese mer hver enkelt av våre behandleres kompetanse under våre ansatte.

Menisk & Labrium

Disse skadene bør være vurdert av en ortoped. Kan i enkelte tilfelle være vanskelige å diagnostisere. Et eksempel er skade på øvre labrium skulder (SLAP skade). Vi har omfattende erfaring på dette området.

Ledd & Leddbånd

Mange leddbåndskader trenger konkrete behandlingstiltak. Omfattende skader bør alltid vurderes av ortoped. Leddbånd gjør leddet stødig. Graden av opplevd instabilitet (ustøhet) bestemmer hva man bør med leddbåndet.

Rygg & Skive

Vondt i ryggen? Kontakt en manuellterapeut for en vurdering. Graden av skade bestemmer forløpet og lengden på behandling. Kari Kvitrud hos oss er spesialist i manuell terapi og kan hjelpe deg med dette.

Sener & Betennelser

Uten skadehistorikk har pasienten senebetennelse (tendinitt) eller en kronisk overbelastning av senen (tendinose). Ved en behandlingsstart hos fysioterapeut gjøres en grundig vurdering om smerten kommer fra senen. Alternativer er slimposebetennelse og utstråling fra andre strukturer. Ved delvis eller totale seneavrivning må omfanget bedømmes.

Muskler & Muskelskader

Omfanget av skaden bestemmer hva slags behandling får. Ved behandlingstart hos fysioterapeut gjøres en grundig vurdering av hva som kan gjøres, hvordan og hvor mye.

Benbrudd & Senkomplikasjoner

Vi kan hjelpe deg som har problemer forårsaket av benbrudd. Graden av ødeleggelse bestemmer hva slags behandling pasienten får. Bedømmingen blir ofte gjort på ortopediske avdelinger og legevakter. Ved behandlingsstart hos fysioterapeut gjøres en grundig vurdering av hva som kan gjøres, hvordan og hvor mye.

Kontakt oss i dag!

Send epost